Pengar rullar in som det ska.

Nu jobbar jag och sliter som fan och är fattig som ett svin men snart ska det bli löning och det är vad, en månad kvar men det ska bli bra. 3st arbeten måste dra ihop lite? Jag ska ringa Nyköpingshem och tjata på dem också att dom ska göra min lägenhet först och sen ska jag ha en tv och lampor. Det är mina mål just nu! Det ska bli så fint, sen ska jag skaffa pojkvän så att alla mina jävla tjatande tjejkompisar kan hålla käften!! Så, då var det sagt.
Mer.. ja jag ska se klart vänner och sen ska jag köpa fler filmer och serier. Happiii!

Miss ma bitches!
Nästa vecka ska det bli tjat av när jag ska övertyga Adeline att komma och spela med mig igen och sen ska jag träffa erika o parta i stor stan! Trött på gayinga nyköping.
+ att jag har en hemlig plan och revansch! haha mörkrets barn!!


Nathalie har varit och myst med mig, IGEN IGEN!! Henne ska jag också tjata på att hon ska komma och vara med mig.

Nu orkar jag inte mer, mitt första inlägg på länge nu. Skit samma!! :D

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback