Dagen till ära

Sitter hos Kattis och Hasse med jenny bredvid mig och ska snart inleda ett par dagar tillsammans. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det ordnar sig. Jag tror vi vill till Boda och om någon vill hänga med så säg till.
Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket. Jag har varit med Adeline två dagar ( eller ja, två halva dagar eftersom jag kom hem till henne så sent och den andra dagen sov jag så länge.
Sen har jag varit hemma en dag och kurerat mig och då kom sandra och myste lite med mig. Tove tror jag att jag träffat, och Alex två dagar.Lina två dagar och ella och robin. Erika var hemma hos Ade. Så jag har kommit igenom de flesta av min närmsta. Ska antagligen träffa Sarah nästa vecka och så verkar det som om Nathalie kommer och stannar nästan en vecka!Kuligt. eftersom man inte träffat henne sen balen i början på Juni.
Nu ska jag lägga mig och kolla på antingen tv eller serie.
På tal om det så har jag fixat de avsnitt på gossip girl som finns och sen greys anatomy. Och sedan har jag beställt och fått hem och kollat på första dvd fodralet av "Vänner".
Ja det är sant, jag har köpt hela serien, ja det är sant, jag har köpt alla säsonger av "Vänner". Me so happy. Idag har jag betalat det och allt är klart. det är verkligen mitt nu! :D mohahha forever!!

Baby is on the way.



bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback