söndag

Sitter och kollar på tv 4. Det handlar om alla galna människor som hejjar på AIK. Dom står och hoppar på polisbilarna och far tokiga i stan. Verkar lite löjligt tycker jag men äsch jag vet inte. Killar och deras fotboll. Har precis kollat på Djävulen bär Prada, den är mysig men nu är den över. Jag ska gå och sova snart för att kunna vända om dygnet lite. Jag måste sova lite bättre nu för jag orkar inte leva ta mig fan.

Jag och Sandra var hos Hanna igår. Det var första gången jag var hemma hos henne. Det var mysigt i hennes lägenhet. Vi gick därifrån och åt pizza, quattro stagioni, och sen gick vi och lade oss.

Okej, tillbaka till tv. Nu är det tydligen något typ av ett fotbollsprogram som vi kollar på och dom tjatar om spaniens la liga. Det är en tränare som har blivit räddad av media av presidenten. Jag fattar inte varför det är så mycket tjat om dom där jävla tränarna. Ingen bryr sig, jag bryr mig endast om om ronaldo har en flickvän eller inte.

Jag är törstig hela tiden. Jag vill alltid ha något att dricka, och helst av allt vill jag ha cola men det finns inte. Då tänker jag mig att kanske ta lite ananasjos, finns inte. Mjölk eller oboy, nepp. Så vad finns? VATTEN! Japp, jag och sandra har myskväll och dricker vatten. Det förstör allt. Men vi har haft en mysig dag annars, när vi kom hem till tystberga så kom tove ner och fikade med oss. Hon fixade fikabröd och sandra skulle fixa något special kaffe men det funka nog inte riktigt. Prova någon annan gång kanske :)
Sen har jag fixat internet på datorn bara för idag och städat lite. Sandra dammsög och jag gjorde allt annat typ. :) Sen rostatbröd med hallonsylt och ost. MMMMMMMM....



Nu ska jag kolla om spela.se har fått in några nya roliga spel.
hare gött

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback