stjärnor bakom varje hörn!

Jag är överrumplad!! Jag har varit så blind. Jag brukar veta det mesta(?) men denna gången blev chockad på riktigt. Minns inte hur detta startade men jag sitter här med Alice i min soffa och vi pratar om något och så kommer vi in på sångröster och fram ur dimman skrider alice vackra sång röst. an vad bra hon är asså! Så nu har vi spenderat kvällen sjungandes och kollandes på Linas kvällsbok. Den var väl bra. Men jag ska läsa böckerna och sen om dom är bättre.
Nu sitter vi och äter tårta. MMM!!

Imorgon ska jag arbeta och sedan hem till Emma och fira hennes födelsedag. Jobbar ju på söndag så det blir tidigt för mig och jag ska sova på railway så det blir nära till jobbet också ;)
Det blir nice! :) Eller inte, det visar sig!

Nu tror jag att jag bestämt mig, jag vill vara med i Dramatörerna iår! Därför ska jag verkligen försöka göra allt för att kunna inte jobba!

Nu ska jag övertyga Alice om att gå hem så jag kan läsa o sova.
Ha de gött

bye

Kommentarer
Postat av: Amanda.... ;)

YES!! äntligen har du bestämt dig:)

2009-11-21 @ 16:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback