kriminalserier och dipp.

Är ensam för första gången på länge. Det känns konstigt. Och nu är jag sjukt uttråkad. Jag kollar på Criminal minds och äter chips och dipp. Jag sitter ävn vid datorn och försöker hitta något roligt spel att ladda ner från spela.se, men det finns faktikt inte ett enda. Jag blir så trött. Nu när jag är ensam så finns det inga spel jag inte redan spelat. Irriterande.
Jag ska skriva lite sen också, en sida eller mer om dagen. Det kommer ta väldigt lång tid tills jag är klar men det är lugnt, det är roligt att läsa den sen. :) Och när jag har internet på min dator ska jag skicka min roliga saga till Maria. Den blev jag klar med för mycket länge sen men hitta den och hon sa att hon inte hade den. så den ska hon få.
Just nu tänker ja på hur bra kvinnor är överlag, vi vet allt. Vissa tjejer(som jag) vet bara allt. Jag tycker om det, jag vill ha mera smarta kvinnor i denna värld så jag kan bli deras fan! Det finns två typer av tjejer, en typ är tjejer som gör allt för killar och en tjej är briljanta och vet allt och vet hur man gör allt och vet hur man tyder människor. ja, människokännare, det är jag! :)

Nu har det övetgått till att vara nöjespokalen på tv 5. Det är inte direkt kul men jag får väl kolla på det. Anledningen att jag inte tycker att det är kul är för att det handlar bara om gamla gamla filmer och gammal musik som jag aldrig sett eller hört. Synd för det skulle säkert varit jätte kul! :/
Nu är det reklam och jag måste säga hur irriterande det är med tandkborste reklam och allt när allt ska vara perfekt med tänderna och så har killen i reklamen fula tänder. Varför gör man så?

Nu ska jag spela i alla fall, ett spel jag redan spelat innan men det får väl bli kul i alla fall. :)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback