Jag ska..

Jag ska börja med att skriva ett inlägg varje ny dag jag är inne på internet. Jag vet dock inte vad jag ska skriva om.. jag kan ju alltid berätta om min status just nu.
Jag gick upp tidigt för att åka till stan så jag kunde åka in med mormor och spara pengar. Så kom jag hem till kattis i hopp om att somna om, men det gick inte så bra för helt plötsligt var vi i diskution och sen var det ljust ute. Nu har jag druckit kaffe så nu är det verkligen försent. Jag ska äta snart och då är jag vaken för dagen. Ska iväg och städa på kontoren idag och sen ska jag åka hem och städa hemma. Ska försöka träffa Lina idag eller bara ligga hemma och kolla på film. Lutar mot det senare alternativet eftersom jag kommer vara så trött idag. + att nu när jag titta ut så snöar det vilket gör mig olycklig och sur. Jag hatar snö för det betyder att det är dags nu för den blötare säsongen. Med slask och snöblandar regn. Dessutom är det svin kallt!! FAN!

Jag har fått anställningspapprena från ISS nu i alla fall. Det känns bra! Jag har pratat med E och L och dom ska i alla fall ge mig mycket tider så får vi se reaktionen och basera mitt schema efter det. Det ska bli skönt och jobba, speciellt eftersom jag trivs däruppe och vi har kul! Det blir bra!!

nu ska jag spela.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback