jag hatar slut.

nu har jag "äntligen" sett klart alla vänner. Nu har jag gråtit i en timme och en halv. jag lider! jag hatar när en serie tar slut och jag blir bara tom. Nu ska jag kolla på de nya episoderna av Ghost Whisperer det värsta är att hela säsong fem inte är ute så jag får vänta och ta ett avsnitt i taget. Eller vänta helt, vet inte om jag klarar det! Behöver en tröst. som sagt jag lider och det finns bara ett botemedel, ett nytt projekt!

Nu myser jag med Bo och han är så mjuk som en gossedjurs katt. Jag blir hårdhänt! :)

Nu är förövrigt Malin hemma och jag var hos henne igår och kolla på film.
"dead silence" och "i love you man". Dom var bra, den första är en skräckfilm, jag tyckte om den för handlingen var bra, men slutet sög jävligt!

Nu i helgen ska det målas i min garderob, hela rummet ska gå från skitig och fläckig vit till grå. Det blir bra! :) Lina ska hjälpa mig med det <3 Sen kanske Esteen ska komma och hjälpa till! Det blir mysigt!

Nu ska jag duscha och sen sova så jag kan gå upp tidigt och jobba! Ska vara pigg imorgon också tänker jag! :)

Bye

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi får ta en dag då du, jag och Ellisch maskerar och målar klart det sista finliret!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback