Är på Railway!

Igår var jag hemma hos Emma för hon fyllde år. Det var trevligt. Synd att jag måste jobba. Var hos henne till 10 och sen gick jag hem och sov. Fan vad trevlig lördag kväll :) Nej men det var trevligt fram tills jag var tvungen o gå hem.
Nu sitter jag och väntar på att folk ska checka ut så jag kan städa och sedan avsluta dagen. Då ska jag hem och sen ska jag mysa. Jag städade igår så jag behöver inte städa alls jävls skönt!

2 utcheckningar 1 to go!!

Jag vet inte om jag kanske vill vara själv ikväll eller om jag ska ringa någon. Tror att det blir att jag ska försöka träffa Foban, länge sen känns det som.

Man vet att man är på väg in i klimakteriet eller till grova hormor förändringar när man gråter till "The amazing race" . jag blev ledsen att ett lag åkte ut och nu är jag helt utmattad av smärta i min bröstkorg. Detta betyder att jag inte kommer kunna kolla på tv ever för alla program är ju på något sätt sorgliga, speciellt om jag gråter till amazing race.

Nu är det tatueringsprogram. Jag ska kolla lite på det och få inspiration och sen ska jag städa.

hare fett

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback