Väntan.

En mycket lång väntan för er alla men nu tänkte jag faktiskt att jag skulle skriva ett litet inlägg. Mest för att jag uttråkat sitter och väntar på att Sarah ska bli färdig. Jag har liksom redan kollat det viktiga på alla andra fronter så då blev det bara bloggen kvar.
Under tiden jag har varit frånvarande har jag hunnit med mycket, men orkar inte berätta allt så jag tar det som hände igår så blir det bra, vill man veta mer så får man väl höra av sig så får vi träffas! :D
Eller förresten,
I fredags var det artonårsfest för Matilda (Eliza) och det var väl trevligt, bortsett från vissa människor som inte kan sköta sig och respektera den som faktiskt bjuder in en, inte för att jag bryr mig speciellt mycket men det är tråkigt i alla fall. Hur som helst så var det bra!
Sen kom lördag och då åkte jag in och jobbade på morgonen, eller nej inte på morgonen utan mer precis vid tolv. Adeline kom strax efter och vi drack lite kaffe, vid ett gick vi och städade och sen kom Sarah. Vi fortsatte att fika tills magarna kurrade på oss, då åkte vi till Choys och tog med lite mat tillbaka till Railway. Satte oss och åt och fortsatte att umgås. När det började bli sent åkte jag med Sarah hem till hennes mamma och där satt vi.

Och nu fortsätter jag på inlägget som jag började på för en vecka sen.
Nu är jag hos Alex och vi ska kolla på film, ska jobba imorgon. Jag ska försöka vara snabb så jag kan komma hem tidigt. vore skönt..

Jag har egentligen inte speciellt mycket att skriva om just nu när det är så sent som det är men jag ska i alla fall kopiera in en flik som ni måste gå in och se för det är jätte kul.
Ännu ett bevis på min otrolig lama humor, men ni kan ju kolla ;)
http://acciobrain.ligermagic.com/hpluciushair.html
 
Nu ska vi kolla på film,
Holiday in handcuffs - jag valde.
en gammal goding liksom...

"And you must be.... the monopoly guy" - gissa vem som säger det?

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback