ett inlägg är väl på sin plats.

Var ute i onsdags, det var inte meningen att bli som det blev men jag antar att jag får skylla mig själv. Jag kom först hem till Nath och vi satt och drack vin och pratade, vid nio gick vi till Olearys. Träffade Sofie och hennes vänner där och vi kollade på fotboll och drack öl. Sen när det var slut gick vi till Tellus och där blev det helt galet. Träffade klasskamrater och parta med dom och gick hem til nathalie tidigt för att vi ville äta innan men allt var stängt. Somnade och vaknade sent dagen efter. Åkte hem vid ett och mådde riktigt illa. Låg hemma och kollade på ghost whisperer hela dagen.

Nu idag är jag i skolan och är lite irriterad för vi fått nya skoluppgifter. Geografi uppgifter för vår lärare glömt bort hela kursen. Bra va!?
Alla landskap i sverige och de största staden i det landskapet. Plus 5 sjöar i Sverige. Plus hela europa, alla länder, var de ligger och huvudstäderna. som sagt, aningen irriterad!

Imorgon är det Ken Ring på karma och det är mycket nostalgiskt. Lyssnade på det mycket när jag var liten och ball. men inte så mycket nu. Jag tycker nämligen inte om svensk hiphop men jag antar att jag måste pga nostalgi. :)
Store mörke man.

Fick nyss veta att vi slutat skolan. vår underbara lärare "glömde" att berätta det för mig och nathalie. SLutade alltså 11. FITTA!

Nu ska jag dra till stan, ska höra av mig till Malin och gå med henne på stan, sen åka hem mig och plugga! det ska bli bra, en fredag kväll!

Ett skämt!
George W Bush och Tony Blair står i en bar. En gäst kommer bort och
frågar vad dom pratat om.

"-Ååå, vi lägger planer för 3:de världskriget" säger Bush...

"-Å jäklar" säger gästen. "Hur tänker ni göra?"

"-Vi tänker döda 1 400 000 muslimer och en IT-konsult" säger Bush...
Gästen blir bara stående som ett frågetecken.
"-En IT-konsult...?" säger han. "Varför det? Varför i all världen
ska ni döda en IT-konsult?"

Då klappar George W Bush Tony Blair på axeln och säger:
"-Vad var det jag sa? Ingen kommer att fråga om muslimerna..."


/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback