Trött, glad, ledsen och kissnödig.

Helg som vanligt, samma sak varje helg. (revyn)
Och det har varit en rolig helg.
I fredags ver det efterfest i byggdegården, blev "skaplig" hemgång för mig i alla fall. Kom hem, satte mig o glodde på burken, la mig i sängen och låg vaken as länge pga pigghet.
I Lördags var jag hemma hela dagen och tyckte synd om mig själv för att jag var tvungen att gå till byggdegården fast jag var trött :P Kom dit och piggna till efter ett tag, bestämde mig för att åka till stan med ella och co i alla fall och tog tio i tio bussen in. Gick till Olearys och dansa som fan! det var roligt.
Gick till vipsen för nattsnack och mycket skratt eftersom Tobbe och Calle hade dummat sig på vägen ner till vipsen och bla bla bla. As kul i alla fall för dom är verkligen inte kloka.
Åt färdigt och gick hem till Calle. På vägen gjorde jonni sönder sina byxor vilket var väldigt roligt tycker jag.
- Jaha, det var 1200 kronor förjäves.
Och låt mig till lägga att dom sprack i grenen :) Det var kul.
La mig och sov på golvet med tobbe och calle bredvid. Ella och Jonni tog sängen dom svinen.
Sov i tre timmar innan tobbe vakna och börja jävlas och skrika. Efter mycket om och men somna han om igen men vakna inte alls mycket senare och höll på igen. Då kom han på den briljanta iden att han skulle ta med calle till statoil, så det gjorde dom och jag somnade om. sköönt.
tog tjugo över tio bussen hem till bosse och då kom lina förbi och fika. Vi prata lite och sen skiljdes vi åt eftersom jag skulle till BG och hon(fast hon bor åt BGs håll) gick åt andra hållet för hon skulle till sina föräldrar, Jävel.
Kom bort och gjorde min grej liksom. En man där var lite för full så det var lite obehagligt på olika sätt, men han fick i alla fall lämna bygget under showens gång, men vad ska man göra "the show must go on".
Gick hem direkt efter och satte mig här och spela och "facebooka" lite.
Hitta en trevlig bild på mig från ett nummer i revyn.

Nice ;)

Har pratat med en go jävel på dramatörerna och det blir arbetsintervju på fredag, hoppas hoppas hoppas.

Dagens film - Kit Kittredge - An american girl
Dagens låt - Stad i ljus
Dagens händelse - Föreställning
Dagens irritation - Bosse paja mammas antika stol och jag är rädd för att mamma kommer döda mig.
Dagens irritations objekt - BO 
Dagens dröm - Att håret ska bli AS långt någon jävla gång.

Och ett skämt dagen till ära:
Ett svenskt och ett norskt gäng var ute och pimplade.
Efter en halvtimme hade svenskarna fått upp en hel hög med fisk.
Men norrmännen hade inte fått upp en enda.
Då tyckte en av norrmännen att det var tid att kolla hur det kunde komma sig.
Han gick bort till svenskarna och kikade och kom sedan tillbaka och sade:
- Nu vet jag varför!
- Jaha?
- Jo, de borrar hål i isen.


Och så de visa orden så man alltid ska tänka på,
ur allt ont.
"De som sår med tårar skall skörda med jubel."


/D

Ps. jag är så kissnödig så nu är det snart kört. ska gå på toa. Ds

Kommentarer
Postat av: Elin

Hm vänta nu, ja känner igen den där bilden;)

2009-03-12 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback