Tomt, tungt, ledsamt och skönt.

Nu är revyn slut, sista föreställningen var i Lördags.
Tack alla goda människor från Tystberga Dramatörerna som gjort revyn 2009 till en av de bästa upplevelser i mitt liv. Det är så tragiskt att det är över men skönt att man kan vara lite ledig, lite ensam också. Jag vill att det ska bli nästa år igen så jag kan fortsätta att göra det som är så kul och sen samla på mig lite erfarenhet ;)
Som sagt tack så mycket, vi syns om ett år.

http://www.oweandersson.se
gå in på senaste album och sen Tystbergarevyn ;)

Första dagen hos Kattis idag då, det kommer bli skönt att vara hos henne i 8 veckor, vi kommer ha det bra! Jag kommer lära mig massor och sen ska jag få jobba på riktigt också så dessa veckor kommer vara lärorika och högst nödvändiga.

Här är det i all sin prakt. Lilla vandrarhemmet Railway i nyköping. åhh vad roligt!!

Flytten blev uppskjuten till imorgon istället så nu är Mannen med stort m uppe i nya lägenheten och besiktar den. Så imorgon blir det nog i alla fall flytt. så det ska väl bli bra :D

Veckoschema:
Tis: Railway - flytt.
Ons: Railway - Tystberga
Tors: Jobba i Bromma - Södertälje och kolla på Ghost Whisperer.
Fre: Jobba i Bromma - Kryssning.
Lör: Komma hem från kryssning - Åka till Tystberga, eventuellt Södertälje.
Sön: Jobba i Bromma - Åka hem till Tystberga.

Det är min resterande vecka. Händelserik vs. händelselös.

Mysiga och sevärda filmer:
"The truth about love"

Den var bra, den var mysig. Och jag älskar Jennifer Love Hewitt. Hon är bra! Den är till för tjejer med svaga hjärtan och mycket kärlek. Väldigt bra att se med tjejkompisarna.
"Marley and me"

As bra! Är ni ledsna innan ni tänker se den, gör inte det. Den ska ses när man är på verkligt filmhumör och när man är ensam. Inte med pojkvän alternativ vän alternativ flickvän, utan ensam. Den är väldigt bra och ja, se den så får ni själva se! Finns inte ord att förklara med.


Så länge. Såg fler men dem två räcker. :D


"Keep on dreaming, it brings you hope. Without hope your dead."

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback