Serier och sjukdomar.

Dessa underbara serier.
Jag ska dedikera ett inlägg till serier!
jag förstår inte hur man kan bli så besatt av en sak men jag är beroende av så mycket nu så det är inte hälsosamt!
Undrar om det har med kvinnor att göra eller vad är det?
Jag har försökt att analysera varför jag älskar serier och kommit på många saker men jag ska lista tre, det är ingen rankning utan bara en lista.
*Man får leva någon annans liv för ett tag.
*Man får känna spänning och kärlek på ett sätt som aldrig händer en själv.
*Det är avkopplande och tillfredställer många känslor som inte tillfredställs på andra sätt.
Jag vet inte riktigt men jag tror att man fängslas av sorger man kan relatera till och samma sak deras lycka, sen fängslas man av sorgen som man inte har men man får sån fruktansvärd sympati. samma sak med alla andra känslor. Allting tar över och jag vill verkligen inte erkänna det såhär "out in the open" men jag är en serieaddict.

NÅGRA FÖRSLAG, (OBSERVERA ORDET NÅGRA)
-
Desperete Housewifes


- Ally Mcbeal


Greys anatomy



- Vänner



- Gossip girl



- Spin City



- Ugly Betty



- Mysiga japanska serier



- Ghost whisperer



- Joey


- Buffy the vampireslayer



Som sagt är det bara några av de serier jag älskar ihjäl mig på och jag hoppas att det kan bringa er samma nöje, smärta och alla andra känslor, precis som de bringar eller bringade mig.

Jag hatar att vara sjuk, det är det värsta jag vet.
Jag brukar fejka att vara sjuk för att slippa gå till skolan men just nu är jag inte alls en fejkare utan en sjuk människa. Jag har jätte ont i halsen och skumt förkyld. Inte riktigt förkyld utan bara lite men ändå är jag det. skum kombo.
Gick inte till skolan idag och det blir inte skola imorgon heller. Men det är inte för att jag är sjuk utan för att våran lärare inte kommer till skolan så vi fick en uppgift som jag och min gode erika redon gjort <3 så imorgon ska jag packa och sen ska jag till mamma igen eftersom på kvällen är det föreställning och då tänker ni, "hon skrev ju precis att hon var sjuk och hade ont i halsen". Precis, så imorgon kommer bli intressant! :/ men jag hoppas att det blir bra i alla fall. Och nu hostar jag igen, det innebär att halsen inte direkt blir bättre, jag vet inte vad jag ska göra för att få halsen bättre.
Det är så tråkigt också för imorgon kommer äntligen mina komma och kolla efter 2 månader typ och så blir jag sjuk, jag blir så ledsen. Jag ville ju vara bäst! Fan!! :@

"Man säger att om man älskar någon ska man släppa taget,
om den kommer tillbaka varar den för evigt och om inte,
var den inte rätt från början."

/D

Kommentarer
Postat av: PASSION FRUKT

Händer ikväll då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback