kryssning, fest arbete, hopp, flytt, praktik och kyla.

Okej, jag ska börja med den första punkten i titeln.
Kryssning.
Var på kryssning i fredags till lördags, det var kul. Blev as packad och gick runt på en vinglande båt med mamma och moster. Barnen gick o lade sig tidigt och med dem följde Lena. Kicki försvann hela tiderna och tanterna festa vidare i hytten. Lämnade oss tre till att rocka själva. Vi gick upp till disco våningen och eftersom båten vingla kunde vi inte vara kvar, så vi fick gå ner, sen efter ett tag gick vi o lade oss. Sov, vakna, åt, myste och åkte hem.
-
Maria kom hem till mig och pratade lite innan frida kom.
Vi hade blvit bjudna på fest och eftersom jag redan var lite berusad efter några återställare på båten så var det inte svårt att bli full. Vi träffade teknikerna och drack öl och sjöng singstar. Gick hem skapligt för att dagen efter skulle jag och frida till södertälje vid 8. Upp till södertälje och grilla lite korv.
På tal om det har jag jobbat där torsdag, fredag och söndag. Blir lite extra i fickan det, det blir bra, jag har grillat korv och tydligen gjorde jag det väldigt bra eftersom chefen ville ha tillbaka mig upp dit på riktigt. Japp, blev erbjuden jobb. Var dessvärre tvungen att tacka nej pga skola och redan upptagen. Fan hade varit kul eftersom det var ganska många roliga däruppe. :'( aja...
på tal om däruppe så har jag fått hopp om framtiden. Jag vet precis hur det måste bli för att jag ska överleva. Jag har hopp om kärlek, trygghet, sex ;) hahahha
jag vet vad jag vill, har däremot ingen plan om hur jag ska få det, men men... :)
-
Nu sitter jag förövrigt i mitt nya hem 2.
Pappa har flyttat så nu är jag här, det är mysigt men kallt. Kanske aningen varmare än i förra men fortfarande kallt. Det är ju synd. Sen när jag kom hem idag var Gabbe hemma så jag fick pussa lite på honom. Vi spelade lite memory och sen åkte jag för att träffa sofie i en halv timme blev det nog max.
sen hem igen och sen dess har jag suttit här förövrigt.
-
Praktiken har varit bra. vad ska jag säga, är hos kattis så det är så skönt och trevligt också om inte annat. skönt och inte behöva lära känna nya människor hela tiden!
-
Kollat på en gammal triologi med John Travolta och Kristie Alley.
Även lite Bruce Willis.






"En av människans äldsta behov är att ha någon som undrar var man är när man inte kommer hem på kvällen."

/D
 

Snusk

  width="425" height="344">

Kommentarer
Postat av: Carlos

Asså.. BLÄ! men allvarligt, det finns fan viss som luktar så illa! jävla äckel äckel!!

2009-03-31 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback