Ganska planerat.

Mitt liv är ganska planerat än så länge, jag har en plan och jag tänker inte bryta den.
Idag - Sjunga, åka hem, göra rent kattlådan (I och under), kolla på serien, äta, serien och sova.
Imorgon - Skolan, sjunga?, åka hem,eventuellt plugga till något och ha redovisning för Alex, kolla på serie?, övertyga Lina om att jag ska få komma hem till henne och kolla på Greys anatomy, komma hem, serie? (Visserligen är min plan lite luddig men det är i alla fall lite av en plan)
Torsdag - Skola, redovisning, tellus, hem och städa.
Fredag - Skola, hem, förebereda och föreställning.
Lördag - Föreställning.
Söndag - Föreställning.
Och sen ny vecka och den har jag inte planerat utom på onsdag då jag ska sjunga på tellus.
Det bjuds afterworkbuffe och underbart uppträdande (Jag säljer iden som en riktig marknadsförare) och sen blir det hemgång. Allt detta för endast 100 kr. vad väntar ni på?
0707922776 - Malin. Ring och boka ;)

Jag måste nog faktiskt sätta ut en liten förfrågan också.
Min babe Bosse (katt) är 7 månader ungefär och en buse. Riktigt lekfull men ensam efter den stora tragedi som inträffade för en månad sen. Jag skulle behöva en vän till honom och det ska helst vara en i samma ålder eller runt omkring. Alltså minst 6 månader och högst 1 år. Jag är inte intresserad av katter som inte är kastrerade eller vaccinerade eller öronmärkta så jag vill inte höra något om det. hör av er till mig på telnr
0762578573 ;)

Jag tycker om att folk tar den riktiga historien och byter plats på sig själva, det gör livet mycket intressantare och sen är det alltid kul att höra om andras påhitt och ideer. Jag älskar historier och sen att få höra en sån här sak gör det bara ännu mer skrattretande. jaja...

Jag har förövrigt en inneboende denna vecka. Alex, det är trevligt. Dåliga nyheten är att buss tur och retur är 40 kr och Alex ska stanna tills fredag. 120 kr och det känns skitigt att betala men det är så det är i alla fall, acceptera och gå vidare. Vi kollar på en mysig serie och sen så äter vi och planerar. Känns konstigt att bo ihop med någon igen. Senast var det Carlos som bodde hos mig och det var länge sen, men det är skönt att bo med någon igen. Utom Bo är jag ju alltid ensam.
vilket påminner mig om söndags natt när det gick runt spöken i lägenheten! Fan vad jag var rädd!
Jag låg och skulle sova och hade inte släckt lampan än. Så låg jag och Bo i sängen och jag läste och han slicka sig i skrevet eller nått, i alla fall.. så börjar det ploppa från duschrummet och jag gick upp för o kolla om jag inte stängt av duschen. Så droppa det inte alls där inne. Jag förstod inte riktigt men sket i det och gick vidare in i sovrummet igen. När jag la mig så hörde jag fotsteg och det var inte fotsteg men det rörde sig, eller jag vet inte. Jag kan inte förklara. skumt i alla fall och sen tittar jag på bosse och han ligger och vilar sig när han helt plötsligt stannar upp och kollar mot dörren (den var öppen) och stirrar jätte länge och sen slutar han bara och lägger sig ner igen.
Det var läskigt som fan! jag kommer aldrig våga sova själv.
det var som en annan gång för länge sen när jag var ensam hemma när vi hade zorro. Då satt jag o kolla på tv och zorro låg i soffan bredvid mig - ja jag lät honom ligga i soffan, men bara när vi var ensamma hemma - så började han fokusera på något vid dörren och sen följde han "det" med blicken genom hela rummet och sen bara la han ner huvudet och somna igen. Då var jag också rädd!
är det så att djur har ett sjätte sinne eller vad är det frågan om?

Fick nyss veta att jag har ett busskort som jag kan låna åt Alex. Tack Hanna <3(och cajsa)

Dagens serie - Sandybell
Dagens låt - Gabriellas sång
Dagens händelse - Sångträning och mys
Dagens irritation - Praktik (både gott och ont)
Dagens irritations objekt - lögnare generellt 
Dagens dröm - Att klara tonen så att det blir perfekt.


Lille man, Mycket röst. Detta blogginlägg handlar inget om honom men han är värd att bli dedikerad ett inlägg så ja, här har du Tommy Körberg. ;)

Jag vet att den är lång men den är rolig.

En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

Kära Mamma och Pappa,
Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.
Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!
Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig.
Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården).
Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.
Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det.
Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!
Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, ett kan knappast bli bättre!).
Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv.
Nån gång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

Puss Puss
Emma

P.S
Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det,
- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!


"Hjärnan är ett underbart organ. Den startar direkt när jag vaknar på morgonen och stannar inte förrän jag kommer till skolan."

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback