En bra helg/en dålig helg

Jag orkar inte skriva ett lång inlägg men jag kan säga så mycket som att det här har varit en rolig jävla helg.
Jag orkar inte skriva ett lång inlägg men jag kan säga så mycket som att det här har varit en dålig jävla helg.
Hur kan det vara så? Jo.. bra vänner, bra sällskap, bra festande, bra färgande osv osv
Dålig röst, dålig timing på dålig röst och förjävla dålig röst.
Men annars så..
Carlos och daniel kom på besök ;)



Vecko planering:
Mån: Pappa och packa. Norrpan?
Tis: Klänning. Pappa och Packa.
Ons: Mamma och Maria
Tors: Mamma och Maria
Fre: SLUTFEST OCH ONDSKEFULLA PLANER SKA VERKSTÄLLAS.
Lör: Jubileumsföreställning och dans efteråt m Gänget, mormor och farmor.
Sön: vilodag

Lite revy bilder.

























Jag har inga bilder för jag har ingen kamera men när det finns fler bilder ska jag lägga upp dem. Men än så länge är det här ganska kul eller? ;)

"När tillvaron går i alltför snäva cirklar, krävs det något oväntat för att rubba dem."

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback