Briljans, sorg och modelleri.

Det var en helt vanlig dag. Daniella och Alexandra satt på en stor grön drake vid namn Buss på väg hem till slottet.
När de tu kom fram och började genast att arbeta på dagens sysslor.
* Städning och gå till affären.
De började med det förstnämna. Genom att dela upp städningen gick det ganska fort och de kunde gå till affären. Där inhandlades varor såsom mjölk och äpplen. När de sedan kom hem var dagens sysslor redan klara och de kunde ta resten av dagen ledigt. De valde att plåga sig igenom det sista av serien Sandybell och grät av frustration i slutet eftersom det blev inte alls som de tänkt sig. Efter det fick Daniella ett brev via elektronik av en kamrat att deras planer för kvällen inte kunde genomföras som planerat vilket sårade henne djupt men det ordnade sig med hjälp av hennes fader Joakim som erbjöd sig att med annan teknologi se till att hon skulle kunna se den planerade showen senare.
Efter det kom de tu på att de skulle använda den gamla kameran som länge legat på hyllan. De gjorde roliga grimaser och skrattade gott. Nu återstår det bara att se vad de tu kan hitta på härnäst. Det kan vara ett äventyr in i österrikes stora berg eller att rädda bondgårdsdjuren från den hemska som kidnappat dem. Hur som helst blir det underbart och vidare information kommer antingen senare eller aldrig. Fortsätt läs och se vad som ska ske. Man kan aldrig veta.

Sen idag har det varit redovisningar och jag fastnade lite för barrista redovisningen just på grund av en film de visade på youtube. Den handlade om latte art och det är så coolt! hihi jag vet, tönt!




Här är en film av det. Tjusigt!


jag ska avsluta detta inlägg utan allt som jag brukar. jag tänker bara säga en sak och det är:
Häng me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback