Australia, queen sized och yesman.

Jag har inte varit så aktiv på film tittandet nu på senaste, vet inte riktigt vad jag har gjort eftersom jag inte har ett liv så borde jag ju haft ganska mycket tid men ändå har jag inte kommit igenom så många.

Men jag har i alla fall kommit igång igen.
Jag sett Queen sized:

Den var inte så speciellt bra, den var bra men inte så bra så man vill se den en gång till. Jag antar att jag inte ska säga "se den inte" men det jag tänker säga är förvänta er inte att den är så as bra som man hoppas.

Sen har jag sett Australia:

Den var as bra! jag älskar den, jag fick rysningar, tårar, hjärtsnörp och den var så bra! Den rekomenderar jag stark, men den håller på länge så det är en film man börjar kolla på vid sju, åtta och kollar på tills man ska sova ;)

Yesman:

Den tyckte jag om. även denna är en rekomendation från mig :D mysig att se på och rolig.
Anledningen att jag valde den bilden var för att den delen i filmen var så bra när han stod där och sjöng, när ni ser den så tänk på denna scenen ;)

Tänkte bara skriva lite om en man vi träffade i oxelösund.
En man vars liv kan ha tagit slut för länge sen, han är socialt död och har bara en passion.
Vill han verkligen ha det så?
Han sa att han var VD för ett företag och hade fru och två framgångsrika barn.
Han kan ha haft det men den tiden är över.
Varför ska det bli så, jag tycker det är hemskt att det kan hända. att livet bara kan ta en sån vändning och sen blir man missbrukare och ensam. Han hade ett hem och han sa att han skulle hem till sin fru.
Jag avslutar med att säga,
Benny, ta hand om dig.

Trädgårdsdansen


Jag tycker det är kul med bra vikarie, för alla som går i min klass som är här nu just idag kommer ni förstå. Alla andra, ja stackars er! ;)


Nu är barkursen över, det är sorgligt men skänt, för nu är det bara 8 veckor kvar och sen skola i två veckor och sen är det över ;) No more.

aja, senare inlägg.

"Kärleken kommer av sig själv och kan inte läras."
DAMN IT!

/ D


 


Kommentarer
Postat av: Sarah

jag anar vad det är du försöker säga medvikarie grejen XD jag måste säga att Queen sized ändå var helt OK....lite jobbi och svände som en bergodahlbana men annars OK!

2009-03-22 @ 20:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback