Spara.

Nu måste jag verkligen se efter min ekonomi, för jag har insett att det är mycket pengar som verkligen måste finnas. Jag kommer spara varenda öre jag får för denna sakens skull. Men det är svårt att spara för det finns massor av saker man vill göra hela tiden, man måste ju leva innan man åker också..Ja ja, nu ska jag leva död ett tag och sen ska jag leva la vida loca! :D

Är i Tystberga nu och väntar på att det ska bli imorgon. Ska åka iväg med dramatörerna på en liten buss tripp. Synd att min resepartners partner ska med. Det blir alltid så annorlunda då. :/
För att för djupa oss ännu mer i att vänta så väntar jag på att ett spel ska bli klart från Spela.se.
"the mystery of the crystal portal." Vet inte om det är ett bra spel så kan inte rekomendera något men det är säkert roligt.
Ända sedan jag flyttade hem till farmors lägenhet så har jag inte kunnat spela något och det har varit lite jobbigt måste jag erkänna. Men nu ska jag passa på när jag är hos mamma.


Och väntandet, jag väntar på Lina också. Jag har förvisso skrivit till henne och hon har inte svarat när hon ska komma utan skrivit så simpelt som.
"jag hör av mig senare" undrar om jag ens fick en punkt, ska kolla... nepp, ingen punkt. Is!!
http://linaohlson.blogg.se/ - mijau

Nu ska jag spela... kanske skriver senare (förmodligen inte)

Bah bahj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback