början här - avslut där.

Med övertexten menar jag att jag ska börja här, nu när jag sitter i Kisäng, och kommer antagligen avsluta det när jag är hos ngn annan. Eller i ju för sig. Det beror på hur länge sarah ska försöka lägga på telefonen.
Jag ska på middag ikväll hos Sarah Andersson med klassen. Det blir fyra rätters och det ses fram emot med mycket lycka och pirr med tanke på att jag ska äta mycket och det ska bli gott och jag är happy.
Anyway så har jag varit iväg och hämtat min balklänning idag och det var väl bra, jag har egentligen inget mer att tillägga bara att det är bra att det är över nu med all kontakt med den där kvinnan.

ÅÅH, ännu mer förövrigt så har jag och erika partat med celebs mannen! Jag tänker inte nämna något mer än det men med tanke på tidigare inlägg så kan ni ju gissa. DEt var roligt, det var det... utom dagen efter, fast samtidigt så var det också jätte roligt. jo, det var kul.. hade bara lite panik men det var inte så jobbigt som man trodde men det är klart att man kan inte veta det innan. Hur som helst så, ja det var bra!

Och nu avslutas det från Kisäng.



Är på Railway just nu, har jobbat hela dagen och väntar på de sista personerna som ska komma så jag kan checka in dem och sedan åka hem till mina bebisar.
Tog studenten i fredags och det är ju tråkigt men roligt.
Fick bungy jump i present, haha. tror ni att jag kommer överleva eller?
Det absolut roligaste var kortegen, dunka musik och skrika åt alla töntar som inte gjort det än, man vet ju hur det är att stå där nere, pain!

Imorgon ska jag sova över hos min lilla kusin, vi ska mysa. Jag ska vila och sova tidigt, jag är helt slut liksom!
orkar inte skriva mer på detta inlägg, det känns så jobbigt att den övre delen är från 2 veckor sen! :/
Jag skriver ett till imorgon eller nått..

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback