Vuxenlivet

Ännu en dag i vuxenlivet. Jobbar från 9 till 12 och kommer hem och lagar mat och städar och sen åker jag tillbaka till jobbet igen och när jag kommer hem är det mat dags igen! Sen ska man umgås också! Det är tufft!

Igår till exempel vaknade jag och åkte till Railway och sen hem lagade potatis mos, kripsies och remolad sås. Dukade undan och plockade undan, banken och sen tillbaka till jobbet. När klockan är kvart i fem ringer barn och vill att jag ska skynda mig på för att hon är hungrig. Så jag åker hem och lagar mat, grillat kött, potatis gratäng och sallad, Alexandra lagade mesta maten men det tog inte så lång tid.Det blev mycket gott, speciellt med den hemliga ingridiensen.

Ikväll ska jag gå på  harry potter premiären! Det ska bli bra, nu ska jag hem och laga mat! Wok och ris. Det ska bli gott som fan!!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback