Sitter hos maria

Var hos ella igår och åt god mat och spelade tv spel. Det var kul. Vi spelade fajting spelet som jag och robin spelade en hel dag jag är besatt. Sen spelade vi king kong tills vi inte orkade mer, då gick vi till sängs och sov längre än jag gjort på veckor. Vaknade och kika på tv och sen spela vi king kong igen och sen åkte jag hem.
Kollade på de två sista avsnitten av Greys och sen läste jag.
Har börjat på en ny bok, en bok av Anne Rice (interwiev with an vampire(en vampyrs bekännelse)). Den är den första boken i serien "the vampire chronicles".
Just nu läser jag den andra boken i den serien, "The vampire Lestat", som handlar om ( för de  som sett filmen) Tom Cruises karaktär. Har bara kommit en liten bit men den verkar intressant. Ska jobba lite med den liksom.
Sen har jag en annan bok i den serien, memnoch the devill, men den är inte den tredje boken utan en bok i den serien  bara. Enligt säkra källor är serien inte i kronoligisk ordning så det är ju bra.
Jag lånade dem på biblan så när dem är färdiga ska jag fortsätta. Det som är irriterande är att alla böcker i serien inte finns så jag får försöka hitta resten ngn annan stans eller få biblan att köpa in resten. :D eller få alexandra att få biblan att köpa in resten. :D


Nu ska jag se på Men in black med maria och hennes kusin lisa.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback