Sakna, men håll ut.

Jag sitter här och saknar Nathalie. Jag vet att jag antagligen aldrig mer får träffa henne och det gör mig ledsen. Det kommer i vågor. Just nu känns det men imorgon kanske inte lika mkt.
Skitsamma....

Ikväll ska jag på kalas, moster fyller så lite fylla ska det bli. Sen ska jag ju antalgligen drutta ner till hamnen och träffa hanna och jesper, sen deras vänner. Tror minsann cissi skulle vara där med.. Ska försöka flytta imorgon med tillbaka till tbulan och det blir ju trevligt.. Ska sitta med ellan och spela tv spel och öla och grilla. Det blir trevligt och galet som vanligt.
PÅ söndag blir reunion med lahtilou och vi ska väl fika eller något liknande.. Vet inte vad man kan hitta på men det blir trevligt i alla fall..
Sen nästa vecka börjar jag jobba igen uppe i kyrkan som trädgårdsmästare. 4 veckor. det ska bli intressant, något nytt att pröva på, har faktiskt aldrig gjort ngt liknande så det ska bli roligt. Sen är det dags.
och när det är klart allt så är det september och då blire semester. Skönt!

Jag har hittat ett mycket intressant jobb förresten som jag ska ansöka till, det går inte i stapeln förren nästa sommar men om jag får det kollar ni på en mycket rik kvinna! :D

Kanske kommer jag operera mig så jag ser ut så, det finns en chans, vad tror ni?

What else, jo.. jag har kollat på en bra film med J.D min älskling och kommit fram till att alla filmer som görs med honom är sjuka men briljanta. Just denna är en verklighetsbaserad film och den handlar om en man som till vilket pris vill bli en känd producent för filmer, hans filmer är skit men folk lyckas ändå gå på hans skitsnack. jag skulle nog inte vilja se den igen men det är en rekomendation helt klart.
"Ed Woods" hette den och skådespelarna som är med som man känner igen är J.D, sarah jessica parker, bill murray och "drucilla" från buffy - bara skådespelerskan, inte karaktären.

Dessutom om man inte gillar filmen kan man ju alltid använda det som porr och må bra av denne vackre mans ansikte.
Däremot, på tal om hans vackre ansikte så har jag fått en hårrensande info idag, något jag varit för blind att se.
Se om ni kan se det jag ser.

Jag kan säga vad det är längre ner.

Klockan halv fem och allt är vääl.
jag läste precis ett sms från den lille (lahti) och hon kanske ska komma in, me so happy. I miss her you know.
Här på Railway finns det många nationaliteter, och jag har bland annat hamnat i diskution med två fransmän, alex och jag. det var intressant och höra hur det var i frankrika, dessutopm bodde dom inte i frankrike utan i marokko. kul! Sen belgier och skottman har jag träffat och pratat med rätt mycket. Det är roligt.
Tack Alex för hjälpen!

Tänderna.


Bye

Kommentarer
Postat av: Maria

Snart snart snart snart åker vi:)

2009-07-24 @ 18:29:38
Postat av: Nathalie

Jag saknar dig hjärat. jag älskar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback