Minnestunden och läget.

Igår kväll kollade jag på minnesstunden för Michael Jackson. Det kan varit det hemskaste och vackraste jag sett i hela mitt liv. Jag och emma kollade på den, eller ja lite. Jag ska se hela någon dag men jag såg väldigt mycket av den och jag grät och grät och grät. Det var så hemskt.
Jag kan inte skriva mer om det nu. Jag måste gå vidare i livet och släppa honom,
Jag kommer leva. usch vad dramatiskt mitt liv är nu..



Ikväll ska jag till Läget med Emma och Matilda, det kommer väl följa med fler kanske men det är med dom jag ska gå just nu. Det ska bli roligt. Sen blir det möte på torsdag. "Rensa luften"- möte. hihi WAR IS ON PEOPLE.

"There is nothing that cant be done,
if we stand together as one"
-M.J

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback