Michael är död och jag fattar det inte.

Jag har vuxit upp med Michael Jackson. Han har varit min idol sen började fatta. Jag har alltid försvarat honom mot dåliga skämt och aktivt kollat upp honom på internet. Lyssnat på hans musik det är en vardagssak för mig.
Jag minns när jag var liten och min pappa var ihop med Ann. Hon hade en inspelad konsert med honom, eller det kan vara fler stycken. Den kollade jag på hur mycket som helst. Han var en inspiration och en förebild, (nej jag menar inte att jag ska operera om mig eller hålla på) Men i sina åsikter. Han blev anklagad för den ena och det andra hela tiden, speciellt saker som hade med små pojkar att göra. men det är bara skitsnack! Såklart är han ingen pedofil! fan också! Och nu när han är död skickas det runt massor av kedjebrev som ska vara roliga. det är inte kul! Å han ska bli lego åh han ska bli en leksak för han var ändå gjord av plast! FY FAN VAD ISKALLA NI ÄR!! och sen ska han kropp visas upp offentligt. Det är inte okej. Jag tror inte någon människa skulle vilja bli uppvisad död i  en glaskista som om han vore snövit för helvete! Jag blir så arg!
Och sen så tar folk självmord för han har dött läste jag. Det är tragiskt men varför dö själv. Jag ska ha en avskedscermoni hos mig någon dag. Då endast Michael jackson ska spelas och vi ska se på filmer och ha högläsning och sen kolla på bilder. Om ingen kommer ska jag göra det själv för att kunna gå vidare.
Anledningen till att jag inte nämnt något tidigare i min blogg är för jag har inte kunnat prata om min sorg. Men jag är verkligen ledsen.











Nu ska jag inte prata mer om sorg utan om hur fruktansvärt glad jag är :D Jag ska hem snart tror jag och då ska jag ta med min dator mus och sen ska jag spela. Jag har hittat min gamla flamma igen, gissa vad jag ska spela!
The sims! OH YEAH!

Nu ska jag avsluta detta inlägg!

"Vapen dödar inte människor, Vapen produceras i syfte att göra det möjligt för människor att använda dem till att döda människor.¨ - George Bush

/
D

Kommentarer
Postat av: Lina

han var så förbannat snygg när han var ung, innan han började med dessa förbannade operationer..

Postat av: Sarah

snövit!!:D jag ser lite glädje i din sorg förlåt, finns här vettu min Danni om du skulle behöva!!

2009-07-04 @ 22:14:13
URL: http://sarahdelux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback