Målmedvetenheten.. eller?

Jag har bestämt mig för att ta igen all den tid jag glämt bort hur viktigt det är att läsa. Denna vecka ska det bli tre böcker klara. Jag har kommit halvvägs på en av böckerna. (Airhead) Alexandra, den är bra än så länge bara att jag får så ont i huvudet hela tiden när hon nämner det. Aj!
Sen ska det bli två böcker som farmor har hemma, jag trodde jag skulle läsa ihjäl mig nu när jag är ensam hos farmor och hon har säckar med böcker, men det har inte blivit så mycket eftersom jag aldrig var ensam.

Meg Cabot - Tack för briljans.

Jag har läst alla Alexandras meg cabot böcker snart, det är bara två stycken kvar. Eller, kanske tre.
Men jag har i alla fall kommit igenom en hel del.

Förresten på tal om böcker måste jag läsa sista Potter boken nu, jag har haft den i alla fall två år snart men jag läser aldrig ut den, jag vet inte varför, har inte ens börjat. Men nu när jag sett den sjätte filmen och ändå kommit in i den där supernatural feeling igen så kan jag lika bra kämpa på. Sen ska jag nog gå tll bibloteket och leta efter de böcker jag skulle fått av Sarah i student present, hon har redan hittat något annat och det verkar bättre så då kan jag lika bra låna de böckerna, hoppas bara dom finns på engelska. Kan inte med att läsa dessa typer av böcker på svenska. Låter så fånigt.
Ska ta med mig min BibloGuide som  ska leda mig rätt under min svåra vandring osv.

Jag måste hem till pappa och hämta mina saker som är kvar, har skor och böcker där som jag vill ha. Det är viktiga saker det där!

Nu sitter jag och grämar mig över att jag måste cykla till ÖB's och handla. Jag orkar inte. Jag orkar inte. Jag orkar inte. Jag har till och med sko skav så jag borde inte behöva! Jag vill ha bil och körkort eller så vill jag att min moppe ska bli hel! Varför ska Jävel jessica ta mina saker och pajja dom hela jävla tiden. Och när man säger åt henne så bryr hon sig inte alls. Fan det är verkligen sjukt jobbigt att ha den där jävel snokandes bland mina saker och sedan ta dom, för ni ska inte tro att pappa är snabb och lagar skiten heller, jag har inte haft min moppe på så jävla länge nu för att jessica tog den och hade nästan sönder den, sen åkte jag med den och sen åkte hon med den igen och sen tappa pappa en sten på den och sen pajja jessica den. Är det ett mönster eller ett monster. Fan!!!! :@

Anyway........

Jag ska gå och städa om en stund, fy så fruktansvärt tråkigt. Sista veckan på Railway, nästa vecka ledigt och sen kyrkan två veckor, hemlis, och sen åker vi. Det ska bli så roligt. Men jag är lite nervös eftersom ingen av oss är erfaren men va fan! Man lever ba en gång.

Til next time y'all

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback