Kooooolujaaa

Kära läsare!
I lördags när jag bowlade med Ojalainen och De två små kan jag bekänna med huvudet nersänkt att jag och Ojalainen förlorade mycket stort. De små är 11 år.
Söndagen spenderades på Boda Borg och knäna protesterar efter det. Vi gick in i alla svåra banor och misslyckades på många. Klarade däremot vissa, såsom Spökhuset och Rymdfärden. Det var kul. Måste även berätta att jag vek min kropp så mycket i klaustrofobi att jag nästan inte kom ut. Roligt att se, inte att uppleva.
Nu är det måndag och jag sitter på arbetet och arbetar lite halvt. Är klar med det mesta så nu dödar jag väl tid. Skulle börja åtta men det blev tio istället. Ska snart hem.
På tal om det så är denna veckans hem hos Kattis, sittandes barnvakt åt Jenny. Matlagning på hög nivå. Jag kan väl säga så mycket som att jag är bra på att äta mat, inte laga den. Men måste stolt säga att min ugnspannkaka är livsfarlig. Mums.
Blivit erbjuden att följa med på Harry Potter premiären, känner mig mycket villig till det men evenuellt inte möjligt eftersom lilla Jenny inte är bekväm i att vara ensam. Måste diskutera denna sak med henne.

Längtar till bebis kommer och jag saknar Tystberga, ska bli skönt att komma HEM, men samtidigt inte till den förbannade lägenheten. Det får lösa sig! Och när jag kommer hem till Tystberga ska jag ringa till mina Tystberga vänner hela tiden, bara så ni vet kommer ni inte få en enda lugn stund! Mohahhaha!

Nu ska jag börja packa ihop för jag ska hem till Jenny, hon har bakat så nu blir det fika tajm. Och sen ska jag övertyga henne om att hon ska dammsuga, annars blir det krig!!

MVH
Daniella

Ps. Inte så bra på att skriva brev men svara gärna. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback