Idag ska skulle varit slutet.

Idag skulle ha varit slutet på min vecka i nyköping som barnvakt men det verkar som om det blir en natt till, eller eventuellt så pass sent så jag måste stanna en natt till även fast de kommer hem. Dom skulle varit hemma nu ungefär men blev fast i Bratislava i flygplanen på grund av rusk. Men dom skulle höra av sig om vidare info.
Nu sitter jag på Railway och väntar på att jenny ska komma hit. Hon stannade hemma och skulle vänta på kattis och dom men när hon hörde att dom inte skulle komma insåg hon att hela huset spökar och det är läskigt med allt så då ringer hon och ska komma hit.
Ikväll blir det fortsatt H.P maraton, eller ja.. ska kolla på slutet på den andra filmen.


Det gick bra igår, dom kom hem skapligt och jag åkte direkt hem till Lina är jag kom fram till Tystberga, kom hem dit och snacka lite och sen spelade vi WI Sports bowling turnering. Gick hem och sov. Det är så jobbigt att jobba så mycket för man blir så trött. Jag vill ju göra saker samtidigt som jag måste sova för jag ska jobba, det inte är roligt, nej.

Åh, köpte ett par nya skor idag! Jag är nöjd.Jag går i dom nu, jag är galen i shooes!!
Anledningen att jag älskar skor så mycket eller rättare sagt högklackade skor så mycket är för att jag har äntligen blivit bekväm i min längd. Jag vet att jag blir väldigt lång, 1.80 ngt när jag har klackskor på mig, men so what!!

Lite bitter faktiskt över vissa saker men ska inte klaga, det blir bara tråkigt att lyssna på, men en sak ska jag rosa och risa i denna blogg. Boda borg, det är skit kul, men det som inte är roligt är ju smärtorna nu dagarna efter. Träningsverk och blåmärken, mestadels på knäna! Men för fan!
Det som är dåligt är attt'man måste betala extra för lunch...



Jag och Jesper! :)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback