Nyårsafton

Har inte orkat skriva, det krävs alldeles för mycket av mig ;) eller så har jag inte haft så mycket tid.
Jag sitter för tillfället och väntar på Alex hemma hos pappa och skriver blogg. Jag tänker även på nyårsafton och att det var roligt.
Jag tänker på hur hela kvällen var och hur många som lade sina löften med hopp om att verkligen genomföra det. Haha en annan lovade inget som man inte kan hålla. Fast jag har dock mål, fast för er bloggläsare är det hemligt, jag tänker inte säga något. ;) men ni kan gärna gissa!

2008:
Började 3:an vilket är det sista året i skolan.
Var med Adeline i hova på riddarveckan.
Spanien 3 veckor.
Kattköp.
Ett löfte om ....
Fyllde 18 år.
Varit ond på nya sätt.
Förlorat en vän.
Kommit närmre någon.
Lärt mig att öppna mig lite mer.
Sett bra filmer och serier.
Gått med i en revy.
(Torra saker jag vet, men samtidigt så är det inte så enkelt att komma på bara sådär.)

Jag kan väl säga att min farbror är här, han är den onde, den mörke, han är min lärare!
Ett exempel, han åt upp min ckokladglass, och ,hör och häpna, när jag konfronterade honom skrattade han bara. Säg mig, är det ondska?


Jag har laddat ner Britneys nya skiva, den  är faktiskt bra. Jag har hittat mina favoriter men det finns andra låtar som inte är lika bra men som inte suger. Ja är faktiskt stolt över henne nu, B.S alltså. Hon är duktig, fast det verkar ju lite töntigt att man ska behöva berömma en människa så, hon får ju egentligen skylla sig själv. Fast samtidigt så ja, visst.

Och så skriver han igen! :@ Jag fattar inte varför? Han skriker att jag är si och så och dä och dä och sen skriver han i alla fall efter ett tag! varför? Jag hatar dig, ge fan!

Nu anlände Alex och jag äter tiramisu. Det betyder ett avslutande av denna blogg med dessa visdomsord.

"Jag är snygg och smart, bara att alla andra är inte intelligenta nog att fatta det är deras bekymmer."



GOTT NYTT ÅR.

/D

Kommentarer
Postat av: MATiLDA

hallå elllllllller?



mej då, duuh konfan, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback