Kort och Smärtsamt.

Som ett plåster som man sliter av. Det kan ta slut så himla fort och på både gott och ont.

Denna veckan har jag varit med Maria och vi har haft lite små saker för oss, till exempel har vi tränat på revyn, jag ska väl säga att jag har spenderat så mycket tid där att jag inte träffat någon alls. Utom gänget i revyn, inget att klaga på visserligen, dom är okej! Vi har dansat som fan och sjungit tills halsen blir helt trasig! Härligt!

Har även kommit igenom nästan alla avsnitt av Ally, det är 3 avsnitt kvar och jag blir så deprimerad för jag har kämpat för att bli klar med den serien men nu känns det tomt, och hemskt och jag blir bara ledsen och ja, deprimerad. Den är absolut en serie som jag rekomenderar till alla glada människor här i världen,
Favorit karaktärer är:
John Cage - Peter MacNicol
Larry Paul - Robert Downey Jr
Ling Woo - Lucy Liu
Nell Porter - Portia de Rossi
Lisa Bumb - Christina Ricci
Mfl.




Sedan har jag ju kollat på lite filmer men det är ju ingen överraskning direkt, men det blir så att man kollar mkt på film när man kan ladda ner filmerna hur som helst.
Varje dag hittar jag en ny film och därför är det som det är.
Så en film som jag hittat nu är Igor och den har jag sett,


Så nu ska jag fortsätta med mitt inlägg som jag påbörjade med för veckor sen!
Det som har hänt är sorg på sorg men även glada saker!
Till exempel att jag varit i London nu ett tag med nathalie och massa andra från klassen,
vi sov på ett as dåligt vandrarhem på Queensway, varning sov inte där! Billigt men skit!

Revyn går framåt och nästa helg är det premiär. Det ska bli skönt så man kan bli av med det. Missförstå mig rätt, det är verkligen jätte jätte kul men det är också utmattande och tar mycket tid, dessutom så kan jag ibland känna att jag vill göra andra saker eller sova ut, men det kan jag inte för att jag måste upp och öva alternativt ha "uppvisning". Kom o kolla vettja!

Jag har fått tillbaka min mani för barn filmer, men inte tappat stinget för vuxenfilmer än.
Vuxenfilms tips: Revolutionary road med Leonardo DiCaprio och Kate Winslet. Jag tyckte verkligen om den, jag tycker det är en film alla borde se, och Leos insats är obetalbar, brilljant och genial! Han spelar utsökt och jag tycker som sagt verkligen att ni ska se den!
 Barnfilmstips: Haja läget, en animerad film om en liten fisk som ska rädda en tjej fisk från en haj. Den är rolig och verkligen söt, det är en klassisk barnfilm. Den är jätte mysig verkligen!

Nu har jag sett The Piano, den var bra. Jag blev faktiskt överraskad över skådespelar insatsen!

Harvey Keitel - Mycket bra! Till och med så bra att jag blev lite betuttad! Fast jag vet att det är bara i denna film som han är så, eller kanske inte bara i denna, men det är den enda jag sett med honom då han är så..

Just nu skriver jag en ganska B-ig berättelse som kanske, men bara kanske kan bli publicerad i bloggen. Det blir nog en ganska lång berättelse så lång läsning. Känns som om det skulle finnas en mening med att publicera den är den ganska vag eftersom ingen kommer att orka läsa den i alla fall ;)
Den handlar om gott och ont som möter varandra. Kanske inte riktigt slutar som alla andra berättelser. Men jag har inte riktigt listat ut hur det ska ara men det ordnar sig ;)


Jag har funderat, det gör jag alltid. Eller?
Vad ska en kvinna/tjej göra för att en kille ska gilla henne? Jag vet massa tjejer som sänder ut signaler, ni vet sånna där "jag-är-villig-och-gör-vad-du-vill- signaler" varför gör man så? Jag vet att jag inte är en flörtare, jag vet liksom inte hur man gör. Men jag är fan hellre den jag är en en sån där lite lätt tjej som alla killar vill ha. För vad är det egenltigen killar vill ha? En liten storbystad slampa med tom personlighet eller en sån som jag. Jag vet att jag måste öppna mig lite mer men hur mycket måste jag egentligen öppna mig för att kunna konkurera med brösten? Skulle verkligen vilka ha lite svar men vem är objektiv nog att kunna diskutera detta med mig?


Jag vet inte vad jag har gjort med mina fingrar men det gör ont och svider. I vecken är de röda och irriterade!
Vad ska jag göra?


aja, slut bubblat! återgå till era liv och gör mig stolt mina vänner!

"Ty livet är en gåta men vad är gåtans svar?"

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback