en liten snabb

En liten snabb ditskrivning på listan på vad som hände 2008:
Gjorde gymnasie konfirmation med Matilda Eriksson och Nathalie Rydberg <3

Och även lite gamla pics!

Pappa o Gabbe(inte 08)


Tomten o Gabbe (inte 08)


Pappa och Gabbe(inte 08)


Danni och Maria (december 08)


Danni och Maria (Maj 08)


Mamma (maj 08)


Danni och annika (Mars 08)


Annika och Jag (juli 08)


Jesper, Sofie, Johan och Jag (december 08)


Jag och Lina (Juni 08)


Nathalie (September 08)


Jag sover (eller dör) (december(jul)08)



Gabbe och Jessica (december(jul)08)


Ann (december(jul)08)


Jessica och Mattias (december(jul)08)


Gabbe (december(jul)08)


Det finns massa mer, orkar inte.. men det är i alla fall lite att kolla på!

Idag har det varit, spela.se dag.

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback