väntan.

Dagen:
Vakna upp och kollade mig omkring. Greps av panik eftersom jag trodde att det var skola och jag missat den! Förstår ni nu hur paranoid skolan gör mig! det är inte hälsosamt det här. Jag insåg i alla fall att det inte var skola och la mig ner o gosa lite. Gick upp pga fruktansvärd kissbehov och blev pigg när jag satte mig på toa, synd. hade varit skönt att sova längre. Satrte mig vid datorn och nu har jag suttit här ända sen dess.
16.20 är klockan nu.
Jag har varit inne på facebook lite och sen spelat spel på www.spela.se, för nu när mamma fått en ny data kan jag spela vad jag vill, det är underbart :)


Ungefär så känner jag mig, det var föreställning igår och sen efterfest. Gick hem tidigt ( ca03.00) men somna mycket senare när jag väl kom hem. För av någon konstig anledning känner jag mig pigg på nätterna och trött på dagarna, vilket leder mig till något helt annat.
Bravo juice,
fy fan vad god jävla juice det är! Har suttit och druckit det hela dagen och jag har inte fått nog. Det är världens godaste juice. och något annat jag tänker på är att våran lärare Bosse ,aka Bobo, berätta att det stavades jos förut men det ändrades, varför gör man det? Varöfr ändrar man något som är så perfekt. Gott och lätt att skriva. Nu är det "komplicerat" att skriva och det är ju onödigt. Jag tänker i alla fall bärja skriva Jos så det så.

Igår innan vi gick in till omklädningsrummet stod vi utanför och pratade och så kom Jonni ut och rökte lite pipa.
Han pekade på månen och en starkt lysande stjärna precis ovanför den öch så sa han.
- Titta månen och den där planeten.
Maria kollade och svarade
- är inte det där polstjärnan.
och det är vad jag trott också, att alla starka stjärnor är polstjärnan, jag vet att det bara är en men jag menar att det skulle just vara den där enda lille polstjärnan, men det är planeter. Polstjärnan sitter precis ovanför karlavagnen. Skumt.
sen prata vi lite om ordningen på planeterna och försökte komma på den där ramsa utan större framgång.
Mamma vattnar jorden medans ........
irriterande.

Just nu har jag på mig:
Mjukisbyxor från Nike
Tshirt från puma
raggsockor från mormor
och trosor från london
                                                                          The picture can't be seen try later

Dagens film - Phantom of the opera
Dagens låt - Think of me
Dagens händelse - Föreställning (kapten röd?)
Dagens irritation - Ingen mat hemma
Dagens irritations objekt - Bosse
Dagens dröm - Få ett jobb

"En resa på 100 mil startar med ett steg."

/D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback