När det väl händer!

När en människa dör förstör det många andras liv. Till exempel nu när morfar dog så förstörde det mormors liv. Men eftersom våran familj inte är som alla andras, det är alltid strul. Nej man får inte sörja, man måste vara stark och allt är inte det normala. Alla som vill, snälla lyssna på mig för nu går jag snart in i väggen! Jag hatar att klaga men nu behöver jag verkligen få göra det. inte via blogg utan via verkliga ögon. Nu när jag sitter här och skriver detta för att det är så jag känner nu och jag vet att det är enklare att skriva men ¨när jag väl öppnar mig, ni måste verkligen tjata på mig! verkligen tjata! och fråga och låt mig inte slå det ifrån mig som jag brukar för jag behöver få detta ur mig!
tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback