listor.

"Jag sitter här på ett hotellrum, i Anakaja."
Nej det gör jag inte, jag sitter i skolan och smakar choklad. Det är väl trevligt, det är mörk choklad och jag är mer för ljus choklad men det är uthärdligt.
Sen nu är det Te, exakt just nu sitter jag och fnissar åt ett kinesiskt te som heter.. vänta på det... vänta på det...
taimutan. och det är ju inte speciellt roligt, om man inte läser det som jag gör. ThaiMuttan, då är det lite roligare :P
Sen blir det mat, jag ska äta fläskkarre idag med mummsit tillbehör. Längtar, ;)

Jag tycker att det är bra med listor. Men ibland kan man inte skriva lista, till exempel när man inte vet vad man ska skriva lista om.
Just nu tänkte jag att jag skulle skriva en lista om skolarbete men det verkar inte som om vi har så mycket, jag vet vad jag måste göra och det är ingen konstigheter. Det är projektarbete och en snyggt power point till mitt öl arbete. Jag har gjort allt, behöver bara fixa allt det där flashiga. men jag vet inte hur man gör så det är ju illa.
Jag har skrivit en lista på allt som behövs till studenten/balen. Jag vet inte hur mycket allt kommer kosta men om jag börjar köpa lite grejer nu så blir det inte allt till slutet, eftersom en liten "incident" inträffat blir det inte riktigt som jag tänkt mig och jag hamnar efter lite i planeringen. Plus att personerna jag ska åka upp med inte kommer något vart. Jag måste verkligen tänka på hur jag ska göra detta.Jag har än så länge kommit fram till:

- Studentkatalog 150 kr ev enskilda bilder
- balklänning
- balen
- löshår+frisyr
- klänning till student dagen
- skor till student dagen
- kortege
- skor till balen
- naglar
- mössan (beställt ej betalt)
- festen
Jag vet inte om jag missat något men det har jag antagligen. Vore tacksam om ni skriver det så jag vet vad jag missat :)

Jag är trött på att höra massa skit hela tiden. Nu skiter jag verkligen i det. Jag är i skolan så lite del av mitt liv så jag behöver inte någon som säger att dom "älskar mig" men inte kan ta mig som jag är och heller inte försöka lista ut varför jag är som jag är. Om NI verkligen älskat mig skulle ni känna mig så pass jävla väl så att ni skulle veta hur jag reagerar på saker. Tack  för stödet och nu vet jag hur det är.
Ps, läser ni detta så bryr jag mig inte, gör er inte "besvär" att försöka för det här var sårande och jag är för ledsen på er för att orka bry mig, snacka om svek. Ds


Jag har sovit hos alexandra och hon tar fram en helt annan sida av mig, jag tror att det är för att hon har en helt annan energi, hon kräver inget av mig och jag kan bara vara mig själv. Hon vet hur hon ska hantera mig, hur man ska prata med mig och hon är den enda jag kan prata med om mig och som faktiskt lyssnar, jag uppskattar henne och hon är min bästa vän. Tillsammans med massa andra, men hon är mitt stöd om min mys.
Efter ett långt klagande på mig gick vi in och kollade på SandyBell. Det var något jag kollade på när jag var liten, fast mamma köpte bara en film vilket betyder att av 10 skivor har jag sett fyra avsnitt. Men igår kollade vi på några andra avsnitt och Alex beställde hela boxen :D Gulligt av henne tycker jag,

Sandybell och Mark :D aaaeh, så sött att man spyr.

Jag citerar:
"skriv något om snoppar, det tycker folk om att läsa, sa axel."
En snopp är något av alla de äckliga saker en man har. Det är en lem som hänger ner mellan benen. Den tillfredställer kvinnan och sen när den är klar somnar den igen och hänger där och är värdelös igen.
Så jag kan säga att snoppar är utnyttjningsbara men egentligen ganska värdelösa. Dessutom tänker mannen med den och det är ju ganska tomt. Åderpålen bojkottas tills kärlek finns.

Jag vill åka utomlands och äta. Jag vill ha lyxiga måltider i solen med ett gott vin eller en kall öl. Bli lite brun(gul som jag blir) och må bra. Jag har inte pengar så jag kan inte ens åka iväg någonting men det är lugnt. Min tid skall komma och då får jag se om jag återvänder. ;)

Ikväll är det föreställning och jag är inte taggad. Jag måste skriva en Projektarbeterapport så det tänkte jag göra ikväll eller imorgon när jag sitter nere och inte gör något, sen har min okänslige vän Maria tycker att vi ska festa ikväll men jag vet inte. Jag vill ju i ju för sig inte gå hem till mamma eftersom hon är dum och vi bara tjafsar. Jag orkar inte henne, men jag måste eftersom jag måste hem. Hade jag inte haft Bosse eller föreställningar skulle jag vara hos pappa eller i nyköping. Tråkigt att vara låst. Speciellt till satan, när hon är hemma. usch. Inte taggad.

Det första klippet är så jävla roligt!
Nej! det gåår inte! :D hahaha
http://www.youtube.com/watch?v=juAyPFRKm-k

Ensam är stark.

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback