Ligger lite efter, eller inte egentligen.

I skolan. Jag ligger inte efter egentligen men det känns som om jag har massor att ta igen.
det jag evt på rak arm är
projektarbetet men min partner och jag är lite oense så jag vet inte hur man ska göra med det? skit samma fast ändå inte, jag ska göra det imorgon efter skolan tror jag. Ska ju sova hos min underbara alex som man kan plugga med.
På tal om det är labrationen rapporten klar och det är en sak att stryka. Sen har jag gjort klart ett annat arbete idag om öl och det känns bra. jag ska bara göra en schysst layout och sen äre klart vilket känns nice.

Nu ska vi se, Alex har återvänt från Gbg med en bok som jag ska läsa. Jag läser en bokserie och så när jag kommit till den näst sista boken försvinner den och jag hade kommit halvvägs. Vad gör man? Det var till och med ALex bok så hon köpte en ny och nu ska jag börja läsa den, sen är det sista och sen är det slut liksom. Vad gör jag då?
Det var länge sen jag läste sist nu men jag kanske ska försöka sluka lite nu igen. Jag har ju läs perioder och jag har inte läst på länge nu och jag börjar bli lite sugen. Åter igen, för att om jag inte läser så kollar jag på film och om jag inte gör det så spelar jag dator. Vad är mest konstruktivt?

Boktips:

Den första boken i The mediator serien.

Den andra boken i The mediator serien.

Den tredje boken i The mediator serien.

Den fjärde boken i The mediator serien.

Den femte boken i The mediator serien.

Den sjätte boken i The mediator serien.

Så nu har ni tips. ;) Det är verkligen bra grejer. Det är mysigt som fan!

Nu ska jag sova.
Natti Natti

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback