Filmardiset och föreställningar

Varje helg fredag, lördag och söndag finner ni mig i byggdegården, on stage. Det är mycket givande och jag stormtrivs. Alla är så trevliga och nu när det hållt på ett tag är det inte spå mycket så att man måste komma in i gänget längre vilket är skönt eftersom det är det absolut tråkigaste när man kommer till ett nytt ställe. Jag anser mig i alla fall inte vara utanför så mycket. :D
Händelse:
En tekniker skulle köra mig till en polare efter föreställningen, då även massa av de som varit där och kollat skulle lämna parkeringen. Vi hoppa in in bilen och efter en liten stund, innan han ens startat bilen börjar han tvär nita och fumla efter ratten i panik!
- Vad gör du?
Efter en liten stunds tystnad svarar han att han trodde att det var han som åkte fast det egentligen var bilen bredvid som börjat backa. Och det var så roligt!!

http://www.tystbergadramatorer.se/ <--- om ni är lite sugna ;)


Från förra året ;) Obs. man kan inte boka på det numret som står där.

Jag har ju sett så mycket film nu, eftersom jag fixar det.
Några exempel är.
1. Cassandras dream (njae) (bra skådespelare dock)
2. pride and glory (njae) (bra skådespelare dock)
3. The boy in the striped pyjamas (bra)
4. Space chimps (mysig)
5. changeling (bra)
6. RocknRolla (usch) (stängde av efter en halvtimme)
7. GhostTown (bra)
8. How to Lose Friends & Alienate people (bra) (var visserligen ett tag sen)
9. Mad money (ja men nej men ja men nej.)
10. polar expressen (bra)
Osv.. vissa filmer är gamla och andra nya men det är i alla fall tips ;)

Nu ska jag duscha, kasta, fika, spela, mysa och sova.

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback