update

finns egentligen inte mkt att uppdatera utom att adeline och jag e bffs :D och att jag fått en ny telefon, den är så high tec att det kommer ta ett år innan jag fattar ngt över huvud taget. :S

har börjat plugga hårdare med körkortet och med det menar jag att jag l-äst ett kapitel ur boken och svarat på 2 st frågor. Fan måste blir bättre på detta, men det -är så tråkigt. Men man måste ju kunna skiten så idag ska jag forts-ätta lite. Har -ändå ingen livslust idag så varför inte sitta i ensamhet och l-äsa det där.


Min nya telefon.! :D

Kollade på idolfinalen igår, det var liksom redan klart vem som skulle vinna, han är ju verkligen en liten idol-erik. Han kommer snart sjunga med emd och vara som dom.. Sjunga en "hjälpvärlden" - låt och låtsas som om dom bryr sig fast egentligen vill dom bara sälja skivor. Gud vad jag tycker om nutidens pojkband... not..
fast för att inte vara alltför negativ så var faktiskt vinnarlåten skit bra. Jag tyckte om den mycket. Gilla melodin och höjningarna satt där de skulle! bra skit :)

nu ska jag återgå till jobbet..

bye 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback