stockholm o frågetecken.

är i sthlm hos min vän o hänger, just nu har är jag vaken ensam pga av vännens sömnbrist. Men snat ska ja ta o joina, är trött ja med.
Jag o Chico kollar på crininal minds. Har precis varit ute o gått lite så nu myser vi. :D
Ska hem imorgon o jobba på railway denna helg, saknar bo lite så det ska bli bra o komma hem. Min lille baby saknar nog mamma :)

Varför tar man posar bilder?? Det är mitt frågetecken,jag fattar inte varför man tar bilder på sig själv då man kollar ifrån kameran men håller i den i handen och sen kollar man på bilden och radera de fula, jag menar ja förstår att man gör det, man är ego o älskar sitt eget utseende och tycker om o få komplimanger men är det verkligen därför. Fiskandet av komplimanger menar jag. Då är de ju fejk! Hatar fejk.
Utom fejknaglar, det är den bästa uppfinningen jag vet..


jaja

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback