skottning och kalla fötter.

Nu sitter jag på Railway. Ja jobbar ju såklart,  någon förvånad?
va i sthlm i torsdags till fredag. Det var la trevligt, måste göras igen ngn gång när jag inte jobbar, vilket jag gör hela tiden, för minimilön för att inte tala om arbetstiderna. ÅÅH: jag ska se till att få en rik kille som betalar allt så jag bara behöver jobba på 1 ställe.

Men nu är det som det är, och det är sjukligt mycket snö! Jag sitter helt insnöad här. Jag tog saken i egna händer och gick ut o skotta. Nu finns det en gång till andra sidan huset, i alla fall en stund till.
Idag ska jag hem och vila mig, går kanske upp till maria ikväll, eller så kommer hon ner till mig. Det visar sig. Kanske går upp dit o snyltar mat :) Kanske om jag ber riktigt snällt att vi kan laga kyckling o potatisgratäng. :)

nu ska jag tvinga ut några gäster ur femman o städa.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback