Magnus Betner

Nu har jag varit och sett Magnus Betner på Cuturum. Det var kul! Var där med alex och alex och dennis. :D Mötte Sarah och Sarah där (jag vet irriterande att det är två st dubbelnamn) och det var trevligt.
Åkte med bussen till byn och gick en promenad med Alice och nu Kom jag hem och har suttit här nu en stund, ska sedan läsa lite och sova för imorgon ska jag upp tidigt och dricka kaffe med Adell innan vi åker till stan och då ska jag köra och jobba lite. Sen blir hem till Adell för lite vindrickande och Mario kväll, kan bli eventuellt en skräckis, men ej 100 ännu. :)

Förövrigt har Alexandra hittat en lösning på alla kvinnors problem, man är fan sugen även om man vill göra andra saker i livet.

http://hairfree-norrkoping.se/behandlingar/harborttagning.php
http://www.akademikliniken.se/Operationer_behandlingar/Har/Harborttagning/

<3

Nej nu ska jag återgå till livet i tystnad och ensamhet.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback