Läget är just nu såhär.

För det första så gick jag för en gångs skull och lade mig tidigt. Då får jag som straff att vakna kl 4 på morgonen. Jag vann över det och somnade igen och sov till halv 10. Och gissa vad.. jag var trött såklart! Hur fan är det möjligt!
Kommer till jobbet och är förutom trött i höga smärtor pga utkommande tand på den högra sidan. Hela min jävla mun är förlamad. AJ!!
Och så går diskmaskinen sönder, den är konstig redan när jag kommit och sakerna som blir instoppade blir inte rena..PALLLANTE! Nu får jag köra varje sak 4 gånger. Detta kommer ta hela mitt liv. 

Idag ska jag ta det sushi, minns inte om maria skulle komma men får se.

bye 


Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Jag har jobbat idag vännen, 15-21.. Gick på luciatåg i kyrkan:) skit mysigt! Hoppas att de kan fixa diskmaskinen!! :O Ska handla klappar i morgon med E, förmodligen i Norpan. puss

2009-12-13 @ 23:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback