Jag sitter här, på ett kontor, i nyköping

"jag sitter härl på ett hotellrum, i ankara. Jag funderar på att sälja min kropp till foskningen."

Den är rolig, hittar den inte och sitter på jobbet just nu så kan inte ha ljud på när jag sitter på kontoret, men det är robert gustavsson på parlamentet. :) "andre, la de svinge"

väntar på att 2 personer ska checka ut.så det som händer nu är dö tiden. Det är fint i allrummet och kuvert är klara som går att göra och mail är besvarade och bokade. Så som sagt så sitter jag bara här och dör.

Ikväll ska tove komma till mig och vi ska mysa. Jag ska städa när jag kommer hem och sen ska jag göra mys stämning och det kommer bli jätte fint.
Imorgon blir det tjugo över tio bussen till stan och ska ta en körlektion kvart i tolv, innan och efter det ska jag plugga teori med frida. Vi ska sitta där och inte bli bäst på teorin. Jag vill komma frammåt fort så jag får körkort fort. Orkar inte dra ut på det. Sen på kvällen ska jag laga mat för andra gången i min lägenhet. har bott där i 2 månader. Känns som om jag inte är speciellt aktiv på matlagningen direkt. Men men...

Igår skulle jag egentligen gått bort till byggdegården på hawaiifest. Men jag var riktigt sliten. Somande på dagen och var trött och frusen. Skulle inte varit trevligt sällskap i alla fall, sen orkade jag inte göra mig hawaiig heller så struntade i det. Har ju mina bitches där i alla fall så jag har ju lite koll.
Tove kom sent på kvällen och skvallrade lite och så kom adell och tobbe förbi en snabbis och hämtade typ som hon ska sy gardiner till mig av. Schysst!
Kollade på house tills jag tvingade mig själv att sova, blev ju spklart piggare på kvällen/natten.

nNu sjka jag nog gå och försöka städa lite i alla fall toalletterna och korridorer och rum som är utcheckade.
Write to you later.


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback