no te mysi bo

jag sítter här och pratar med min lilla gos Bosse. Han älskar att bli myst med så jag gör mitt bästa!
har tagit på mig en ny uppgift här i dessa sommarjobbsveckor och det är att övertyga Cissi om att köpa Stinas Akrill, han är världens största men mysigaste Ardenner, enorm men go. Hon är allt bra sugen och jag blir hetsig som vanligt. Vi var ut till dom idag, Akrill och Lille man(Mulle) och myste lite, jag är rädd för hästar men kämpade på gott. Jag ska hjälpa stina med den  lille så det ska bli kul, målet är att kunna rida i framtiden och självständigt kunna ta hand om  en stor häst. Lille man är ju bara en shetlands ponny. Men äh...
Idag var det fruktansvärt jobbigt att arbeta med tanke på värmen, jag dog nästan av svaghet. Jag blir helt slut. Men det är kul i alla fall och hänga med coola människor och så där med... Jag har ju blivit as butch dessa dagar på gården. Klipper gräs och "meckar"  saker och snackar arbetsslang till mina arbetskamrater, har redan börjat irritera mig på ledningen. Är vuxen nu! ;')
På tal om att vara hemma så har jag kommit hem för en stund sen och nu sitter jag här och luktar ny klippt gräs och ska snart in i duschen. Kände bara för att dela med mig av mitt underbara liv. Eller ja.. de var fem dar sen jag skrev sist så jag ordbajsar väl mest.
Ska träffa (S)L(y)ina snart och vi ska väl dricka kaffe som vanligt. Tänkte hinna läsa lite innan, så jag kan berätta fortsättningen, berättade igår om den otroligt djupa bok jag läser ända fram till det stället jag var på igår, sen läste jag lite till så nu får väl fortsättningen komma. Ska försöka få¨ner stina men det är lättare sagt än gjort. Jag fråga så ska messa om en stund igen.
Nej nu räcker det.



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback