Att prata är silver, att skriva är guld.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om men eftersom internet är överskattat så har jag inget att göra just nu.
Det är precis innan man ska sova och försent att fastna framför burken, försent för att spela och det finns liksom inget att göra på alla andra sajter man håller till.
Så ja, vad ska jag skriva om?
Dagen idag har varit lugn, var o lämna tyget idag hos Majbritt så det är klart, nu ska det bli en klänning och en slips av det där. Jag beundrar verkligen folk som kan sy:
1. för att jag inte kan det.
2. för att kunna göra något vacker av något så platt och "tråkigt" som tyg är magi.
3. för att jag inte kan det.
Jag tror att just "sykunskap" är inget man kan träna in, det bara är. Precis som allt estetiskt, kan man inte så kan man inte. Visst det finns undantag såsom vissa instrument och ja, vissa kan lära sig att rita snyggt. Men om jag bara talar ur mitt eget perspektiv så, ja.. för mig är det ganska kört.
Åkte hem till mig och fick mani.
Fint väder och ljus resulterar i att jag får bra humör, så jag tänkte att nej nu ska jag städa.
Så jag satte igång stereon och hitta den gamla melodifestival skivan, 2007.
Cara mia kom upp och jag rockade, då jag kom o tänka på vilken min favorit låt var från det året.
Så jag letar och försöker hitta cd2 där den låten var med, till sist hittar jag den och bara as sjunger med högsta volym och dansar och städar.
Dagens låt tips blir alltså: bambambambam
Anna book - Samba Sambero



Enjoy! ;)

Sen kom Lina och vi satte oss på våran plats och prata och skratta.
Sen kom Maria och så efter en lång stund kom vi in på roliga ämnen som inte ska nämnas i en allmän blogg. Det var i alla fall mycket kul!

Jaha, nu ska jag försöka dra mig till sängen.

Istället för citat så ska ni får Norge historier ;)
Tre norrmän var ute och gick när de stötte på ett spår.
"Jag tror det är ett harspår, sa den förste."
"Jag tror det är ett älgspår, sa den andre."
Den tredje hann inte säga något innan de blev överkörda av tåget.


/D

Kommentarer
Postat av: malin

saknar dig gumz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback