till nathalie

Detta inlägg är tillägnat Nathalie Rydberg! (Naallie.blogg.se) hon är en trogen läsare och det uppskattas. jag är en trogen läsre till henne också så det är bra.

Idag ska bloggen handla om :
Treo! 

lite medicinsk info om detta mirakel medel.

Vad är Treo?

Treo är ett läkemedel som lindrar smärta och sänker feber. Treo i högre doser kan också dämpa inflammation. Medicinen tillhör en grupp läkemedel som kallas för cox-hämmare och det verksamma ämnet är acetylsalicylsyra. Medicinen innehåller även koffein.

Medicinen kan användas vid olika typer av smärta som till exempel huvudvärk, migrän, tandvärk och mensvärk. Den kan också användas vid feber i samband med infektion, till exempel förkylning eller som smärtstillande vid led- och muskelvärk.

Vad är treo för Danni?
Himlen runt hörnet, jag kan inte leva utan det. jag har hört att det är berondeframkallande men jag bryr mig inte.
Det är inte tillåtet att dricka treo under 18 år men det är roligt i alla fall. och det är mkt bättre än att ta jävla alvedon. så mitt råd är.
Ta treo det är mkt bättre.

PS. Nu är det lunch.

/D


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, så du ska alltså sponsra treo med ett reklamavsnitt i din blogg lixom! snart blir du miljonär!

2008-09-01 @ 19:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback