skönt

jag har fått kännedom om  att mina trogna läsare blir sura om jag inte skriver varje dag. Nej, sur är en stark över drift men lite putt i alla fall, så här kommer dagens inlägg.

Idag har vi haft EA hela dagen. jag orkar inte. Alltså det är skönt men jag blir strssad på något sätt. man kan juu få ngt klart men man vill ju få allt klart. jag skulle vilja ha en hel vecka med EA. då skulle jag hinna med allt och det skulle vara skönt. Och den där jävla NKn. jag blir dum ihuvet på det.. det skulle jag göra idag men det blev inte så eftersom jag gjorde klart allt med Religionen typ. jag tror faktiskt att jag ska lämna in den nu idag. Jag vill ha MVG i religion men det kommer jag aldrig få eftersom jag har sånt oflyt i allt. jag kämnpar men blir alrig värd så mycket. fan också! jag ska göra en till uppgift i religionen och hoppas på det bästa. det är min plan i alla fall.

Detta året är det förresten krig mellan Ky eleverna och gymnasie eleverna. det könns ju skönt att alla kan vara sams för en gångs skull. fan vad trött jag blir. 

Idag åker Nathy till dalarna, det var den helgen det.
jag är inte poetisk idag, jag vet inte vad jag ska skriva vilket är ovanligt.

Jag vet något ni inte vet. ;) haha 

/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback