Omoget

jag vill bara berätta hur omogen mitt exär genom att med detta inlägg.

vi harinte pratat på AS länge eftersom vi är osams. och så idag får jag ett sms:

A - "hahaha ok:)"
D - "va?"
A - "vadå va? va ska jag skriva? du skickade fel ju"
D - "Nej det gjorde jag inte"
A - "Jag tyckte det var roligt!"
Då började jag tvivla om jag verkligen inte skrivit fel. fast jag visste att jag inte hade det, ni vet hur man bli nervös o så!
D - "Vad skrev ja då"
A - "Att du vill ha min stora kuk i dig!"
D - "väx upp"
A - "Håll käften"
D - "Varför skrev du till mig ens? jag fattar inte varför man skriver något sånt till någon man inte ens pratar med och sen skriver håll käften? varför vill du bråka för?"
A - "Du e rolig du. De va du som skickade "fel" först."
D - "Ok"
Vad ska man svara, fy fan vad arg jag är. TÖNT jävel! tycker ni det där är moget, jag bara undrar? det jag undrar är som sagt varför man skriver så? vi har inte snackat på hur länge som helst!!

aja, tillbaka till något "intressantare".

"Att bry sig är en ond cirkel"

/D

Kommentarer
Postat av: EMMA

shaha vilken idiot :P

fan skit i att svara ;D



nej va arg på en tjej i klassen, asså skulle kunna

slita henne i stycken, steck hennes kropp, fritera lite sen ge till hundarna !!!!

AAAAAH! hörru när ska vi se monalisas leende btw ? <<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback