Obsession.

Jag har en tillfällig besatthet över www.spela.se - hitta och sök spel.
Jag blir helt galen, vet inte vad jag ska göra! haha jag, Maria och Lina har spenderat hela dagen
spelandes. dom där spelen är farliga. Vi har lekt med leon och spelat spel. jag blir rädd
för mig själv! hur ska jag klara detta? tips?

imorgon ska jag sova över med adeline. det ska bli mysigt, vi ska må dåligt ihop. Maria kanske kommer in också
så det blir bra ;)

Im your biggest fan, ill follow you until you love me.
Lady gaga - paparazzi
det är min obesession 2. Tack Sarah. (thisismyheartbeats.blogg.se)

Kvälls rök och sen godnatt

/D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lugnt babe! Gör allt för dig! ;) <3

2008-09-15 @ 23:33:41
Postat av: Sarah

Kanske skulle skriva mitt namn på första kommentaren? :P haha

2008-09-15 @ 23:34:08
Postat av: Lars Gogman

Har ni för mycket tid kolla Samorost nästa gång.

http://amanita-design.net/samorost-2/

2008-09-16 @ 13:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback