Min Bosse



Detta är min bosse :D
Idag blir att åka in till stan och möta upp mormor och sen bär det av till katthemmet. de hade tydligen nya kattungar där, långhåriga. precis som bosse. vi vill ha en kompis till honom för han inte ska vara så ensam när det är så att han måste vara ensam hemma. sen hoppas vi att dom kan leka skiten ut varandra så  dom kan vara mysiga sen :D

Solo vivo para ti.

Något som skrämmer mig är allt prat om jordens undergång, visst människor är anpassningsbara men samtidigt. Om jorden temperatur höjs lite till så kommer många delar av världen hamna under vatten. Inkl. skåne.. hela tanken bara skrämmer mig och jag hoppas att folk börjar tänka lite mer på miljön nu för det är fan inte kul det som kommer hända, jag vill inte ha barn nästan för att jag vill inte att ngra släktingar till mig ska få uppleva "the apokolyps" liksom. Dagen D. aja..

"Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka"

/D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skåne är på väg ner ändå eftersom Sverige tippar åt ena hållet ungefär som en våg, så har du inte besökt Skåne tycker jag att vi kan göra det du och jag, lite sådär innan det blir nästa Atlantis liksom. Höhö.



Bosse! Älskade! (hjärtahjärta)

Postat av: MATiLDA

tänk på håkan

tänk på mig

<3

2008-10-01 @ 19:02:33
URL: http://splittrande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback