Maria

Jag antar att alla vet att Maria och jag är bästisar. bästisar är ett töntigt ord men jag kan välk säga att det definerar ganska bra på hur vi är. Lite töntiga alltså. var och en för sig är lite halv tönt men tillsammans är det helt otroligt hur täntig vi är. i förrgår till exempel började vi busbråka och skrattade hysteriskt för ingenting, varför, jag vet inte?

I alla fall, det har varit snack om flera gånger att hon ska flytta till en annan stad, jag har levt i nervösitet i veckor nu, ända sen studenten om  man ska vara exakt. det har som tur var blvit inställt men jag har i alla fall varit jätte nervös. Hon säger att hon inte har något att stanna för men det är ju inte riktigt sant, har inte velat säga det men hon har ju mig att stanna för. jag vill inte stoppa henne för vad hon vill göra med sitt liv men men när hon säger att hon inte har någon andledning blir jag frustrerad för det har hon som sagt, mig.

Jag och Maria är som två gifta, eller som jag så fint sa det imorse förlovade. hon bor hos mig i veckorna och tar han om mina fiskar och min katt. Imorse bad jag henne att hon skulle tvätta så kan jag hänga när jag kommer hem. ahha det är så det är mellan mig och maria. det värsta är att hon inte kan sova över med bosse men jag tror han klarar sig. fast han är jätte liten och hon är så kall, tänker inte ens på bebisen. kalla människa.

Men jag älskar dig i alla fall! så mycket! vi har inte så mycket att prata om längre. men jag känner att det gör inget, vi behöver inte prata, vi kan bara sitta så blir det bra i alla fall.


Man ska aldrig underskatta en vän. Jag ska alltid vara din vän Maria, <3


"Vänskap går före släktskap"

/D


Kommentarer
Postat av: Maria

Men din dumme fan, jag GRÅTER ju här i min ensamhet! Danni du får inte göra så här mot mig, klart att jag ska stanna hos dig<3

2008-09-24 @ 17:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback